Kártyafrissítés
Amennyiben Ön rendelkezik digitális vevővel, és egy vagy több, az Ön által előfizetett digitális csomagban szereplő csatorna helyén "A jelenlegi adás kódolt" üzenet jelenik meg, kérjük használja online kártyafrissítő szolgáltatásunkat a hiba elhárításához.
1. Váltson arra a csatornára, amely helyén a hibakód olvasható! Győződjön meg arról, hogy rendelkezik-e előfizetéssel az adott csatornára.
2. Adja meg ügyfélkódját a lenti űrlapon. Az ellenőrző kód beírása után kezdeményezheti a kártyafrissítést.
Amennyiben oldalunkon a "Sikertelen kártyafrissítés" vagy egyéb hiba olvasható, illetve a kártyafrissítés sikeres visszajelzése után a csatornán még mindig a hibaüzenet lenne látható, kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz!